En l’actual entorn globalitzat, s’han incrementat el número, la rellevància i la tipologia de les operacions vinculades, així com el control que l’Agència Tributària exerceix sobre elles. Això suposa un repte per al contribuent que precisa de solucions que van, des de la identificació de riscos i planificació de polítiques, a la preparació de documentació de preus de transferència.

sucesiones y herencias Barcelona

En aquest sentit, la normativa espanyola de preus de transferència regula l’obligació de preparar documentació de les operacions vinculades i de valorar-les a preus de mercat, comportant la seva absència o falsedat, l’aplicació d’un sever i a vegades desproporcionat règim sancionador.

Contràriament al que se sol pensar, aquesta qüestió no afecta únicament a les grans multinacionals sinó també a les PIMES, els qui normalment no han identificat aquesta àrea com a prioritària i no estan tan preparades com altres societats de major dimensió.

En ANTEO comptem amb un equip especialitzat en preus de transferència i amb una important experiència en la matèria. Per això, estem al teu costat en tot moment i podem ajudar-te d’una forma pràctica, adaptant-nos a tu i a les teves necessitats.

Contacta amb nosaltres

936 65 60 51




    Deseo suscribirme a la Newsletter de Anteo.
    He leído y acepto la Política de Privacidad*
    He leído y acepto los Términos y condiciones*

    Serveis en la matèria de preus de transferència

    • Els nostres serveis més significatius en matèria de preus de transferència i operacions vinculades són els següents:Assessorament en el compliment de les obligacions fiscals de preus de transferència (màster files, country files, models 232, etc.) per a minimitzar el risc de sancions;
    • Auditories en matèria de preus de transferència per al diagnòstic de riscos i àrees de millora;
    • Disseny i implantació de polítiques de preus de transferència de mercat que s’ajustin a la companyia i a les seves operacions vinculades;
    • Anàlisi i estudis de comparabilitat (estudis de rendibilitat, benchmarkings, etc.);
    • Anàlisi de la cadena de valor i transfer pricing restructuring (reatribució de funcions i riscos);
    • Remuneració d’actius intangibles;
    • Assistència en els procediments d’inspecció (també en relació a les retribucions de socis professionals); i
    • Acords previs de valoració (APAs) amb l’administració tributària per a garantir seguretat jurídica en les polítiques de preus de transferència de la companyia.

    Dóna’ns el teu telèfon i nosaltres et truquem

      Desitjo subscriure'm a la Newsletter de Anteo.