És de vital importància protegir les dades personals de la teva empresa per diversos motius:

  • Perquè es pot arribar a filtrar informació confidencial de la teva activitat empresarial o de les persones que conformen el seu entorn pròxim. La despreocupació per la protecció de les dades personals en un entorn digital pot portar conseqüències molt negatives per a tu i per a la teva empresa.
  • Perquè si no els protegim degudament, aquestes dades poden estar a l’abast dels ciberdelincuentes.
  • Perquè manegem dades que són de tercers i no ens pertanyen (clients, familiars o amics), i la seva publicació o coneixement per part de tercers aliens pot implicar greus conseqüències legals.
  • Perquè els secrets d’empresa pot posar-se al descobert i afectar de manera significativa a la competitivitat de la teva societat en el mercat.
advocat Castelldefels

Protecció de Dades i Tècniques de la informació

Anteo compta amb un departament especialitzat en Protecció de Dades i Tècniques de la informació que t’ajudarà a complir amb la normativa en vigor. Des de fa anys assessorem empreses i autònoms en el maneig d’aquestes tècniques i en la utilització de les mesures més adequades per a protegir als nostres clients. Amb el nostre servei no t’hauràs de preocupar per protegir les dades personals de la teva empresa, ja ens encarreguem nosaltres.

L’entorn digital és complex pel component tècnic que li envolta, està en constant evolució i desenvolupament. Per aquesta raó, Anteo es posa a la teva disposició de manera que et sigui més fàcil i assequible l’adaptació obligatòria que tota empresa ha de realitzar a la normativa reguladora en matèria de Protecció de Dades Personals.

Protecció de dades a la teva página web

D’altra banda, sou molts els que utilitzeu una pàgina web, ja sigui per a donar-vos a conèixer o per a prestar diferents serveis. Aquesta pàgina web ha de complir amb determinats requisits i ha de contenir una sèrie de textos legals (Avís legal, Política de Cookies, Política de Privacitat i Terme i Condicions d’Ús) personalitzats per a cada societat. Anteo compta amb un departament compost per advocats i tècnics amb amplis coneixements en la matèria que us assessorarà en la redacció d’aquests textos legals.

Contacta per protegir les dades personals de la teva empresa

93 665 60 51



Desitjo subscriure'm a la newsletter.
He llegit i accepto la Política de Privacitat*
He llegit i accepto els Termes i Condicions*

Assessorament per a protegir les dades personals de la teva empresa

Des de Anteo, oferim un servei d’assessorament de qualitat i amb un alt valor afegit als nostres clients. En l’acompliment dels nostres serveis i després d’una adequada anàlisi de riscos, ens comprometem a actuar de manera diligent i facilitar una labor en la qual necessitem la teva col·laboració per a determinar la política de privacitat que més li convé a la teva empresa.

Pots cridar-nos, visitar-nos en qualsevol de les nostres oficines a Barcelona, Esplugues de Llobregat, Cornellà i Castelldefels, o bé deixar-nos el teu telèfon i nosaltres et cridem. En Anteo sempre som a prop teu.

Després del COVID-19 s’ha d’extremar la vigilància de les dades personals

Finalment, convé recordar a la pandèmia provocada pel COVID-19 està suposant una revolució en la nostra manera de treballar i en les tècniques que emprem per a això. Aquesta situació ens obliga a extremar la vigilància del tractament que fem de les dades personals, ja que moltes vegades s’utilitza informació sensible lluny de l’oficina o centre de treball.

En aquest sentit, l’Agència Espanyola de Protecció de Dades ens adverteix de l’obligació de complir amb el Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques en el que al tractament de dades personals i lliure circulació d’aquestes dades es refereix i a la Llei orgànica 3/2018 de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia de drets digitals

Ens posem a la vostra disposició per a assessorar-vos i evitar sancions quantioses o altres problemes legals, i així solucionar els dubtes que se us puguin plantejar:

  • Disposo de les mesures necessàries per a implementar el teletreball en l’empresa?
    Podem prendre la temperatura als treballadors?
    Com gestionar el registre horari dels treballadors?
    Estic prenent les mesures necessàries per a assegurar la protecció de les dades personals de la meva empresa?

Aquestes i altres qüestions que et puguis plantejar te la resolem encantats. No ho dubtis, crida’ns!